Šotek

Je třeba zařadit celou kategorii,  protože šotci jsou horší než trpaslíci, kteří vlezou všude.
Šotci jsou ale někdy i prospěšní.
K posledním takto záslužným akcím tohohle fenoménu patří zašantročení routeru a patřičných kabelů,  které potřebuji abych v jedné domácnosti vylepšil v bytě příjem wifi . Všechny tyhle potřeby jsem měl připravené již před několika měsíci v extra igelitové tašce. Když jsem se teď chystal akci provést,  taška nebyla. Nebyla po celý týden až do dneška.  Dnes jsem zjistil, že výše uvedený šotek všechny potřeby strčil do kufru k notebooku,  asi protože tušil,  že notebook bude pro instalaci  potřeba.

A v čem že je ta užitečnost?  Máme uklizený byt. Úklidem však úkryt odhalen nebyl.  Ztracený router jsem objevil až dnes, zcela náhodně,  když jsem zprovozňoval klávesy,  které s tím nemají nic společného 🙂

PS.  Dále pokračuje hledání zánovní žluté cyklobundy do deště.  Byla použita pouze jednou,  loni a od té doby je někde schovaná. Jistě šotek.

Příspěvek byl publikován v rubrice Šotek. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

