Šotek útočí

Nemůže to být nic jiného než šotek, který dokáže odvést pozornost aby způsobil škodu. Nasadil jsem nosič na kola na kouli závěsného zařízení a říkal jsem si, že by nebylo od věci vyzkoušet zase jednou, zda fungují světla nosiče kol. V tom mne šotek musel vyrušit, protože cestou do Českého ráje, někde v okolí Hodkovic se mi rozum vrátil a donutil jsem se zastavit a zkontrolovat, zda je zástrčka vedení ke světlům nosiče tam kde má být.

Nebyla. Navíc jak se houpala cestou po dálnici při rychlosti okolo 130km/hod, ukázalo se, že není nijak odolná a nejen umělá hmota zástrčky, ale i část kolíků se o asfalt krásně zbrousila. Je na výměnu.

image

 

Koupil jsem novou zástrčku, za nějakých 80 Kč ji měli v Auto Kelly. A když jsem se rozhodl, že ji namontuji, podíval jsem se na originál a zjistil, že Thule asi v rámci péče o klienty na nosič montuje 13ti pólovou zástrčku a na ní má nasazenu redukci 7/13.  Důvodem je zřejmě existence 13 pólových zásuvek na vozidlech, použití by mohlo být např. při tahání karavanu a nutnosti propojení dalších kontaktů – couvací světlo, stálé napětí pro přívěs nebo posílení přívodů pro dobíjení baterie v karavanu. Počítám ale, že většina uživatelů musí mít 13 pólů redukovaných na 7.

Když jsem zjistil, že na originál 13ti pólové zástrčce je redukce, napadlo mne konečně co jsem měl udělat hned a zavolal do zdejší prodejny Thule. Je to všemi mastmi mazaná prodejna, dcera majitele firmy, která zastupuje Thule v Čechách mi nepřipadá jako dobrý prodejce, ale to není sama kdo se prodejem živí a potřeboval by projít trochu školením. Redukci mají dokonce na skladě, stačí přinést 550 Kč a prosím v hotovosti protože jim nejde terminál. Tuším, že nešel ani když jsem nosič před rokem či dvěma roky kupoval. tohle je výhoda prodejců s „monopolem“. Prostě ten poplatek bance nezaplatíme, přeci si nebudeme snižovat marži.

Tahle cena mne trochu rozproudila a tak jsem konečně zapnul svůj chytrý telefon a do lišty hledání jsem zadal  13 7 adapter a ejhle zase Auto Kelly a hned dva zdá se totožné kusy, jeden za 439 Kč a druhý za 165 Kč. Uvidím, zda ten levnější bude vyhovovat, museli mi ho dopoledne objednat, odpoledne bude na prodejně. Snaží se 🙂 i když paní za pultem by potřebovala trochu školení – nebrat telefony když obsluhuje klienty a aspoň trochu úsměvu :-)))

Nedalo mi to a začal jsem hledat na netu dál. můj oblíbený dx.com nic podobného nevede, ale je tam stále víc a víc všeho 🙂 paráda a stále free shiping do ČR. Takže jsem zkusil další skvělý obchod – ebay.co.uk , používám anglickou ebay, protože angličtině rozumím trochu víc než němčině na ebay.de. Českou verzi nepoužívám, zdá se mi, že tam není moc kontrola nad tím, odkud zboží nabízí a přeci jen je většinou lepší když je to z EU kvůli clu a daním.  I když ne vždy.

A bingo, tu samou věc je možné koupit přes ebay z HongKongu opět free shiping za cca 120 Kč.  Chápu, že originál Thule má povrchovou ochranu konatktů apod. kupovat na nosič skoro za 10000 Kč kousek umělé hmoty se sedmi konektory za 550 Kč mi připadá na hlavu.

14625596112_a814de06b5_z$_57

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Chechtáky, Kutění, Šotek. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

