Používáte Dropbox ?

Taková drobnost. Mám SSD disk a dnes dosáhl téměř 100% plnosti. No nevadí to moc, protože 16GB RAM je prima a tak mi osmičky na disk swapovat většinou nemusí. Ale vadí mi to hodně a tak jsem pomocí TreeSize Free zkoumal cože se mi to tam tak přemnožilo.

Screenshot 2015-01-27 13.41.20

V system tray je ikonka dropboxu a pravým tlačítkem se objeví následující nabídka

Screenshot 2015-01-27 13.43.29

Přes zubaté kolečko a volbu Preference je možné na druhé záložce okna nastavit nový adresář, který Dropbox synchronizuje s cloudem.

Screenshot 2015-01-27 13.44.02

 

V Selective sync se dají nastavit složky, které se mají do Dropboxu synchronizovat.

Data, která se nebojím mít v cloudu se přenesením do adresáře Dropboxu automaticky synchronizují resp. zálohují v cloudu u pana Dropboxe.

PS samozřejmě, že jsou větší kandidáti na čištění, s ohledem na několik experimentálně nainstalovaných a odinstalovaných programů a systému ve VirtualBoxu je disk zaplněn daty pro Obnovení. Které mimochodem ve Win8 funguje zatím zcela spolehlivě.

Příspěvek byl publikován v rubrice IT, PC, PC sw, sw. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

