Zase

Znovu se po delší době objevil. Začalo to standardně. Tělový šampon se vylil. Sprchové šampony to dělají. Jenže se vylil do té praštěné taštičky na hygienu.  Je to tedy gel takže celý obsah je teď vygelovaný.  Tak jsem tu upatlanou lahvičku umyl a než uschne ji postavil na parapet okna bydlíka kam jinak odkládám takové užitečné věci jako brýle, mezizubní kartáčky apod. Mam totiž problém s udržováním pořádku. No a sel jsem ven a protože bydlík si dnes zrovna usmyslel že bude topit,tak jsem za sebou třísknul dveřmi. Šlo zkázy jsem tím dodělal. Gel spadnul na stůl, vylil všechno čerstvě udělané kafe a zneuctil plánovací mapu Berlína.

Tak jsem ho horní skupinou úhlů poslal na dno Teltowa kanálu. 

Příspěvek byl publikován v rubrice Šotek. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

