Android 7 (Nugat) na Samsung Note 3

Nedávno jsem natlačil do Note 3 systém z Note 7 – Android 6 .  A protože jsem ho rozbil (jako vždy ), tak se dnes pokouším dojít ještě o krok dál, pokročit k Androidu 7. Postup  je částečně jiný než v předchozím případě – ostatně jako vždy :-).

Nejdříve root – stejně jako u Androidu 6.

Bootloader TWRP jsem ale neinstaloval přes ODIN. Stáhl jsem ho a nainstaloval pomocí Flashify App

Dále následovalo stažení aktuální vývojové verze neoficiálního Androidu 7  CM14  , v mém případě verze 0.4 a balíčku Google apps (Google play atd.). Musel jsem se spokojit s verzí Full, všechny kompletnější Note 3 odmítá kvůli velikosti nainstalovat.

Systém i Google apps jsem flashnul pomocíí TWRP, postup je dostatečně uveden zde.

Zatím jen několik snímků obrazovky (nutno kliknout na obrázek):

Android 7 Nugat

 

No a jak zpět k originál ROM. Stačí stáhnout ODIN a správný fw ze stránek sammobile.com . Postup je třeba zde. Instalací se zároveň odstraní i custom reboot systém a telefon se tváří jako od výrobce. S  jedinou výjimkou. Nelze již zprovoznit vnitřní zabezpečený a oddělený systém KNOX.

Příspěvek byl publikován v rubrice Android, Smartfouny, sw se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

