Můj web

Blíží se konec roku a tak nastává čas hodnocení. Na těchhle stránkách si ukládám informace, nápady a jiné věci, které mne nějak zaujaly, občas i když málo jsou zde i některé mé názory, hlavně pro zaznamenání pro mne. Nějakou dobou jsme s tím obtěžoval i ostatní, to v době, kdy jsem měl připojenou synchronizaci na facebook. Chtěl jsem si ověřit opět pro sebe některé věci a tak se i stalo. Pokud někdo mé stránky sleduje, je to jeho věc a může je sledovat nadále, ale nebudu se s nimi již dále vnucovat. Souvisí to i s tím, jaký obrat u nás nabrala komunikace na sociálních sítích, kam tyhle sítě i nasměrovaly vývoj a jak ovlivňují veřejné mínění. Sám jsem to poznal i ve svém okolí a celkem mne to otrávilo. Proto od nich svůj blog odpojuji.

statistika

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Opravdové kváky. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

